20.8.13

Najprostszy i najtańszy sposób na peeling całego ciała



Uwielbiam peelingi, sprawiają, że skóra robi się mięciutka jak pupka niemowlaczka, aż chce się jej dotykać. Kiedyś stosowałam popularne, z drogerii. Ale wiadomo co w nich jest. Efekt po ich zastosowaniu był raczej krótkotrwały. Znalazłam lepszą alternatywę. Dowolnie modyfikowalną.

Po jego zastosowaniu skóra jest bardzo wygładzona, dodatkowo, pokryta cienką warstwą nawilżającą dzięki oliwie z oliwek. Uczucie nawilżenia utrzymuje się przez cały dzień. Przy dłuższym stosowaniu, widocznie poprawia gładkość skóry. Można wzbogacać olejkami, ja nie czuję potrzeby.


Potrzebujesz:1/2 szkl. zwykłego cukru
4 łyżki oliwy z oliwek, można zastąpić olejem migdałowym lub kokosowym, albo po prostu zwykłą oliwką do ciała
łyżka soku z cytryny, może być olejek cytrynowy
opcjonalnie wiórki kokosowe lub starty na tarce plasterek imbiru, ja dodaję od czasu do czasu

Jak robimy:


Bułka z masłem. Wszystko dokładnie mieszamy.

Można przechowywać w słoiku jeśli chcemy przygotować większą ilość. Ładnie zapakowany jest świetnym pomysłem na prezent. Ilość podana w przepisie wystarcza na bardzo dokładne oczyszczenie całego ciała. Nawet trochę zostaje. Świetnie nadaje się do stóp. Wtedy polecam zamiast cytrynowego użyć olejku lawendowego lub miętowego.

Polecam stosować 2-3 razy w tygodniu.

Atka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz